مسیرهای دسترسی بزرگراه آیت‌اله هاشمی رفسنجانی به بلوار شهیدفرحزادی افتتاح می‌شود

شهردار منطقه۲ گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، رمپ و لوپ دسترسی بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به بلوار شهیدفرحزادی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت:  در حال حاضر بخشی از حجم ترافیک میدان کتاب به واسطه تردد خودروهایی است که به دلیل فقدان مسیر راستگرد از غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به جنوب بلوار شهیدفرحزادی،مجبورهستند تا  ۲ و نیم کیلومتر مسیر  اضافه را از بلوار فرحزادی شمال طی کرده  و وارد بلوار شهید فرحزادی جنوب شوند.
وی فقدان مسیر راستگرد از غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به جنوب بلوار فرحزادی را زمینه ساز گردش اضافی و افزایش بار ترافیکی در شمال بلوار فرحزادی و میدان کتاب دانست و افزود: با توجه به وجود مجموعه های تجاری و مسکونی  در این محدوده ، ترافیک سنگینی در محدوده میدان کتاب ، ورودی به خیابان سرو غربی ایجاد می شود که نارضایتی شهروندان را ایجاد می کند.
شهردار منطقه ۲ در تشریح این طرح عمرانی گفت: احداث مسیر دسترسی غرب به جنوب تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ، پس از طرح های مطالعاتی صورت گرفته با همکاری سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران و منطقه ۲ اجرا شده است.
وی افزود: در طرح جدید از مسیر غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی نرسیده به پل بلوار فرحزادی، رمپ جدیدی به طول ۳۸۵ متر باعرض ۷ متر ایجاد شد، تا تردد به سمت جنوب بلوار آسان و مشکل شهروندان پس از سال ها رفع شود.

انتهای پیام

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 21736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =