بهره‌برداری از پکیج فاضلاب شهری شهرک‌های شمالی منطقه۲۲ تا دهه فجر

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اهدای زمین رایگان شهرداری منطقه ۲۲ به شرکت فاضلاب برای احداث فاضلاب شهری شهرک های شمالی بزرگراه شهید خرازی، از راه اندازی آن تا دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد و گفت: زمین اهدایی دیگر برای احداث فاضلاب از سوی شهرداری منطقه در محدوده خرگوش دره تا یک ماه آینده در اختیار شرکت فاضلاب قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در حاشیه هم اندیشی مشکلات و چالش های این منطقه با حضور زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهری اظهار داشت: در اسفند ماه سال گذشته زمینی به شکل رایگان در حاشیه بزرگراه شهید خرازی محور کاشان به شرکت فاضلاب اهدا شده تا پکیج تصفیه خانه برای شهرک های شمالی این منطقه احداث شود که جمعیت ۲۰ هزار نفری را پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عوامل شرکت فاضلاب در حال فعالیت عمرانی در این زمین هستند و طبق اظهارات مدیران شرکت فاضلاب در دهه مبارک فجر سال جاری قرار است این پکیج فاضلاب مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدی خاطرنشان شد: زمینی دیگری به شکل رایگان در محدوده خرگوش دره قرار است تا یک ماه آینده در اختیار شرکت فاضلاب تهران قرار گیرد و آن طور که مسئولان شرکت فاضلاب عنوان کردند قرار است این پروژه ظرف مدت دو سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار منطقه تصریح کرد: با راه اندازی تصفیه خانه خرگوش دره شاهد رفع مشکلات فاضلاب خانگی  ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان این منطقه خواهیم بود و از سوی دیگر با پساب به وجود آمده مشکل آب فضای سبز موجود منطقه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 21753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =