آغاز طرح ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در منطقه۱۴

طرح استاندارد سازی و ایمن سازی فضا و وسایل بازی کودکان در بوستان های منطقه۱۴ آغاز شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علی برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه اولویت اصلی این طرح با بوستان هایی است که با توجه به مطالبه و استفاده خانواده ها بویژه کودکان به بیشترین موارد ایمنی نیاز داشته باشند، گفت:  در این راستا و با هدف ایجاد فضای پرنشاط  برای بازی و تفریح کودکان نسبت به ایجاد مجموعه بازی پلی اتیلن در بوستان های منطقه از جمله سلیمانیه، ائمه اطهار و آلاله همچنین نصب وسایل بدن سازی استاندارد مختص گروه سنی کودک در بوستان های منتخب اقدام شد.
رسیدگی به وضعیت کف پوش بوستان ها از لحاظ ایمنی، تردد و ضربه گیری برای کودکان و شهروندان از اولویت اقدامات خدمات شهری و محیط زیست منطقه است که به گفته برزگر مرادی در دستورکار است.
 وی در ادامه با بیان اینکه بوستان فرامنطقه ای سهند از جمله بوستان های با اصالت، جذاب، پر مخاطب منطقه است که طیف وسیعی از شهروندان از کودک تا کهنسال را همه روزه پذیرا است، گفت: برای این منظور بیش از یک هزار مترمربع کف پوش با کیفیت جدید و با استاندارد بالا در بوستان سهند نصب شد.
برزگر مرادی  همچنین از تبدیل دستگاه های بازی از نوع فلزی به پلی اتیلن های استاندارد و استفاده از کف پوش های فوم در محیط های بازی، خرید و تعمیر وسایل بازی برای زیبا سازی و ایمن سازی همه  فضاهای مختص کودکان و وسایل بازی در سال جاری خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه رعایت ایمنی و ارائه سطح بالای کیفیت و خدمات درخصوص فضای سبز اجتناب ناپذیر و از اهداف کلیدی شهرداری در ارتباط با تکریم شهروندان و خانواده هاست، اظهارداشت: شهروندان می توانند در تماس با سامانه ۱۳۷ در این طرح مشارکت کنند و موارد مورد نظر خود را با ما درمیان بگذارند.

انتهای پیام 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 21759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =