امسال ۴۰ نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با همت شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو در این دوره بودیم و ۴۰ نمایشگاه برای امسال در این فضا پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: نمایشگاه شهر آفتاب در دوره گذشته رو به تعطیلی گذاشته بود. نمایشگاه شهر آفتاب یک سرمایه ملی برای کشور است و نباید آن را به عنوان یک مجموعه در اختیار شهرداری ببینیم و باید یک تعامل سازنده و تلاش ویژه از سوی شورا و کمک پلیس وجود داشته باشد و تدبیری اندیشیده شود که نمایشگاه ها به شهر آفتاب منتقل شود. با همت شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو در این دوره بودیم و ۴۰ نمایشگاه برای امسال در این فضا پیش بینی شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخشی از هویت فرهنگی و انقلابی تهران ناظر بر دو لشکر پیروز و خط شکن تهران از جمله سپاه محمد رسول الله و لشکر ۱۰ سیدالشهدا است، خاطرنشان کرد: در جمعه قبل شاهد گردهمایی ۳۰ هزار نفری سپاهیان بودیم که اتفاق بسیار ارزشمندی بود و امیدواریم شهرداری با همکاری با این نهادها از جمله خدمت رسانی به مردم در موضوعات فرهنگی و اجتماعی، اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی افزود: توقع ما از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این است که از ظرفیت بسیج استفاده کند و در هزینه کرد منابع نیز دقت صورت بگیرد و از اسراف پرهیز شود. باید صرفا برنامه های اثرگذار دنبال شود و از برنامه های فاقد ارزش پرهیز شود.

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از مصوبات ما این بود که نمایشگاه شهر آفتاب باید دوباره احیا شود، تصریح کرد: زمانی تقسیم بندی نمایشگاه ها برای برگزاری در شهر آفتاب صورت گرفت اما توسط دوره قبلی مدیریت شهری رها شد؛ ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 21770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =