بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی هفت نفر از کارکنان جهت انتصاب به عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب

لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی هفت نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت و هیچ‌یک از افراد حائز اکثریت آراء نشدند.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی هفت نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم‌مقام ذی حساب گفت: افراد معرفی شده در پنل تخصصی و در کمیسون برنامه و بودجه حضور پیدا کردند و از سوابق خود دفاع کرده و بر اساس نمره دهی، این افراد مورد تأیید قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مورد نظر در بخش های مختلف شهرداری حضور خواهند یافت، یادآور شد: این نمایندگان در شهرداری منطقه ۵،۶،۹،۱۰، شرکت شهر سالم، موسسه فناوران شهر و یگان حفاظت مستقر خواهند شد.

ذیحساب شهرداری تهران نیز با بیان اینکه مدرک لیسانس افراد باید منطبق و سابقه فعالیت آنها باید حداقل ۱۰ سال بود، گفت: این افراد در آزمون اولیه شهرداری قبول شدند و حداقل ۱۰ سال سابقه فعالیت داشتند. تک تک این افراد در کمیسیون برنامه و بودجه حضور یافتند و مورد تایید قرار گرفتند.

در این جلسه هیچ یک از افراد معرفی شده دارای اکثریت آراء نبوده و به عنوان قائم مقامان ذی حساب انتخاب نشدند.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 21798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =