برگزاری کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله وصفنارد در منطقه ۱۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به ویژه برنامه های آزادسازی خرمشهر، گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت این حماسه بزرگ با عنوان « ما مقاوم هستیم» در منطقه ۱۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به سوم خردادماه گفت:آزادسازی خرمشهر، یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و فرصتی است برای یادآوری جانفشانی ها و ایثارگری های قهرمان هایی که عزت و اقتدار امروز کشور،مرهون خون پاک آنها است.

متولیان به ضرورت تبیین جایگاه والای مردمی در پیدایش این حماسه جاویدان اشاره و تصریح کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت این حماسه بزرگ با عنوان « ما مقاوم هستیم» به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و با همکاری مساجد، حوزه های مقاومت بسیج و گروه های خودجوش مردمی و جهادی در منطقه ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه «روایت مقاومت» شامل برگزاری مراسم سخنرانی و جشن، تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس از ۲ لغایت ۵خرداد ماه در مساجد امام خمینی (ره)، مسجد قائمیه، گلزار شهدای گمنام بهاران و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار خواهد شد.

متولیان اظهار کرد: به منظور تبیین جایگاه والای پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا، کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله وصفنارد در روز جمعه ۶ خردادماه در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه خاطرنشان کرد:کاروان روایت خرمشهر شامل حرکت کاروان سیار خودرویی در سطح منطقه با هدف یادآوری دوران باشکوه دفاع مقدس جهت ایجاد شور و نشاط، برگزاری مسابقه کتابخوانی «من زنده ام»، اکران فیلم موقعیت مهدی ، برپایی نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در معابر پرتردد سطح منطقه با عنوان «قاب های ابدی»، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام منطقه و تور گردشگری باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که به همین مناسبت در منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 21809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =