برگزاری دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی توسط موسسه آموزش شهر

موسسه آموزش شهر با هدف ارتقای دانش و مهارت مربیان مهدکودک و آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص و توانمند، اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی جامع مهد و پیش دبستانی کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، مربیان مهدکودک یکی از افراد کلیدی اند که مسئول وارد کردن کودکان به جهان یادگیری با آموزش مهارت های اجتماعی، بهداشت شخصی، مهارت های پایه خواندن و هنر هستند و به کودکان کمک می کنند تا بتوانند رشد کنند و ذهن خلاقی داشته باشند.

نقش تربیت مربی مهد و پیش دبستانی در پرورش کودکان که دوران حساس و مهم سال های پیش از دبستان را سپری می کنند و یادگیری کودکان عمیق تر، سریع تر و آسان تر انجام می شود بسیار حایز اهمیت است، به این دلیل که توانایی های آنان در جنبه های مختلف رشد، شکوفا می شود و پایه های اصلی شخصیت آن ها شکل می گیرد.

از این رو؛ موسسه آموزش شهر، جهت تکمیل کادر آموزشی خود و  با تاکید بر نقش آموزش و یادگیری کودکان بر مبنای شعر و بازی گروهی و خلاقیت، اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی کرده است تا اساتید مجرب پرورش دهد. 

علاقمندان به شرکت در دوره های جامع تربیت مربی مهد و پیش دبستانی،  پس از گذراندن دوره و کسب نمره قبولی و احراز صلاحیت از سوی اساتید و کارشناسان وارد سامانه آموزش شهر شده و جهت تدریس به مناطق و فرهنگ‌سراها معرفی خواهند شد.

گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در دوره‌های جامع تربیت مربی  مهد و پیش دبستانی، می توانند برای ثبت نام با شماره ۹۶۶۵۷۵۰۰ داخلی ۵ تماس بگیرید. موسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی،کوچه تقوی،پلاک ۲۵ واقع است.

انتهای پیام

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 21847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =