لزوم رسیدگی ویژه به نگهداشت محلات در راستای افزایش رضایت شهروندان

شهردار منطقه۱۳ به اتفاق جمعی از معاونان، مدیران و شهرداران نواحی با هدف شناسایی، بررسی مسائل و رفع مشکلات در محله دهقان ناحیه دو حضور یافت و از معابر این محله بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در نخستین ساعات صبح امروز، دوم خرداد ماه، محمد هادی علی احمدی ضمن حضور و بررسی میدانی محله دهقان، شناسایی ظرفیت ها و کاستی های این محله را به لحاظ موضوعات عمرانی، اجتماعی، خدمات شهری و ترافیکی بررسی و دستورات لازم را برای اجرای بهینه موارد ارائه کرد.
شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه این بازدید صبحگاهی گفت : محله دهقان در ناحیه دو به عنوان یکی از متراکم ترین بخش های جمعیتی است که باید رسیدگی به وضعیت نگهداشت، کاهش بار ترافیکی، بهسازی معابر و پیاده روها مورد توجه قرار بگیرد.
در این بازدید ساماندهی حصارهای کارگاهی و آزادسازی معابر، نظافت و رفت و روب معابر، لایروبی انهار و نگهداشت محدوده، تقویت مشارکت شهروندان، پایش و شناسایی نقاط حساس و ترافیکی از جمله تاکیدات و نقطه نظرات شهردار منطقه در این بازدید بود.
محمد هادی علی احمدی بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشیدن به ارائه خدمات در محلات دانست و افزود : بهبود شرایط موجود در محلات به ویژه در حوزه نگهداشت شهر به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد.
او همچنین از مجتمع فرهنگی و ورزشی روح الله و میدان میوه و تره بار دهقان نیز بازدید و با اهالی این محل که دغدغه هایی در حوزه فضای سبز، ترافیک و عمران و ... داشتند، هم صحبت شد و دستور بررسی و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مطرح شده توسط اهالی این محله را صادر کرد.

انتهای پیام

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 21873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =