در ادوار قبل برای گودهای رهاشده پایتخت به دلیل پیچیدگی کار، اقدامی نشده است

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید گودهای رها شده را جدی گرفت؛ این گودها مباحث حقوقی، اقتصادی و اجتماعی و پیچیدگی‌های فراوانی دارد که امیدواریم با پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت فتح خرمشهر با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهرهای زیادی در پیش رو داریم، اظهار کرد: می توان دو برداشت از این موضوع داشت که عرصه های سختی در پیش است و هم فرصت های فتح و پیروزی در مقابل ماست.

وی با بیان اینکه رشادت ها و ایثارها ثمره ای جز پیروزی و افتخار نداشت، ابراز امیدواری کرد که با توجه به اینکه کشور در بخش های مختلف در شرایط قابل قبولی است بتوانیم سایر مشکلات کشور را با عزم جهادی برطرف کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شهید صیاد خدایی در مظلومانه ترین شکل ممکن در تهران به شهادت رسید که شهادت این رزمنده را تبریک و تسلیت می گویم.

عباسی با تأکید بر رعایت امینی در شهر تهران گفت: باید گودهای رها شده را جدی گرفت؛ کار پیچیده و سختی که تاکنون به راحتی انجام نمی شده است. این گودها مباحث حقوقی، اقتصادی و اجتماعی و پیچیدگی های فراوانی دارد که امیدواریم با پیگیری ها به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 21896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =