شهرداری تهران همواره در کنار آلام مردم بوده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص حادثه ریزش ساختمان در آبادان گفت: شهرداری تهران همواره در کنار آلام مردم بوده و درخواست می‌کنیم که شهردار تهران نامه‌ای ارسال کرده و اعلام کند که اگر مشکلی وجود داشته باشد، ما کنار آنها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت شهید صیاد خدایی اظهار کرد: این شخصیت در دوران راهنمایی در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و پس از آن در جمع مدافعین حرم قرار گرفت و در نهایت در تهران به شهادت رسید که نشان می دهد قدم به قدم به دنبال شهادت رفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: کسانی که فکر می کنند با شهادت شهید خدایی این مسیر بسته می شود خیال باطل دارند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت هموطنان در حادثه ریزش ساختمان در آبادان خاطرنشان کرد: من اهل آبادان هستم و از امام جمعه و استاندار درخواست می کنم به وضعیت مصدومان رسیدگی کند و در خصوص اسکان افرادی که در این ساختمان مستقر بودند، تدبیری اندیشیده شود.

کاشانی افزود: شهرداری تهران همواره در کنار آلام مردم بوده و درخواست می کنیم که شهردار تهران نامه ای ارسال کرده و اعلام کند که اگر مشکلی وجود داشته باشد ما کنار آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به سوء برداشت های صورت گرفته در خصوص قائم مقامان ذیحساب که در جلسه قبل شورا مورد بررسی قرار گرفت، یادآور شد: موضوعی در فضای مجازی منتشر و احساس شد که قرار است این افراد انتصاب شوند و ما با شرایط انتصاب آنها مخالفت داشته و آنها را مورد تایید قرار نداده ایم.

کاشانی تأکید کرد: طبق قانون جابجایی قائم مقامان ذیحساب با درخواست شهرداری و تایید شورا انجام می شود. تمام این هفت نفر هم اکنون نیز قائم مقام ذیحساب هستند. قرار بود ارتقاء داده شده و درخواست داده شد که جابجا شوند. در جلسه قبل موضوع ما صلاحیت این افراد نبوده بلکه جابجایی در این مقطع زمانی را به صلاح ندانستیم. تمام این افراد با عنوان قائم مقام ذیحساب در محل کار خود حضور دارند. 

وی با بیان اینکه ما در خصوص حقوق کارکنان ملزم به اجرای قانون هستیم، یادآور شد: اگر قانون گذار یعنی وزارت کار ۵۸ درصد افزایش حقوق را در نظر گرفته است باید انجام شود اما بودجه بسته شده و پس از آن ابلاغ شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی سازمان ها و شرکت ها تعدیل نیرو کردند چون توان پرداخت ندارند، گفت: آقای زاکانی و شهرداری تهران به عنوان پیشرو، علی الحساب با افزایش ۴۰ درصدی حقوق را پرداخت کردند. اگر کسی بیش از این مطالبه داشته باشد طبق دیون پرداخت خواهد شد. ما تعیین کننده نیستم و باید قانون را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 21902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =