نقشه جی.آی.اس فضای سبز بارگذاری شود تا منتقدان در جریان توسعه فضای سبز قرار گیرند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نقشه جی.آی.اس فضای سبز که در حال گسترش است در سایت شهرداری تهران بارگذاری شود تا مردم ببینند، تصریح کرد: با توجه به انتقاداتی که در این مدت مطرح شد بهتر است این نقشه ها در اختیار قرار بگیرد تا مردم و تحلیل گران در جریان توسعه فضای سبز باشند.

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر تشکری هاشمی در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش مدیرعامل سازمان بوستان ها و توسعه فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه کمتر مدیری را مانند مدیرعامل سازمان بوستان ها  شاهد هستیم که اینگونه در این چندین سال خستگی ناپذیر خدمت کند، گفت: در نمایشگاه گل و گیاه نیز برای تازه شدن روحیه مردم شهر اقدامات خوبی انجام شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نقشه جی آی اس فضای سبز که در حال گسترش است در سایت شهرداری تهران بارگذاری شود تا مردم ببینند، تصریح کرد: چون انتقاداتی در این مدت مطرح شد بهتر است این نقشه ها در اختیار قرار بگیرد تا مردم و تحلیل گران در جریان توسعه فضای سبز باشند.
تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه توسعه فضای سبز بسیار ضروری است اما مشکلاتی را ایجاد می کند، گفت: در برخی مناطق با اینکه عرض کمی دارند گاهی رفیوژها برداشته و فضای سبز ایجاد می‌شود که مشکل ساز است.
وی ادامه داد: ضمن اینکه آبیاری این فضای سبز در محوطه میانی خیابان ها برای عابران و رانندگان خطرناک است. از طرفی دیگر باعث از بین رفتن بستر آسفالت می شود.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خطر تصادفات به دلیل سرریز آب در سواره رو نیز از دیگر خطرات است، تصریح کرد: تقاضای ما این است که فضای سبز به حاشیه پیاده روها منتقل شود. پیاده روها از لحاظ فضای سبز فقیر هستند و می توان این زیبایی را به فضای حاشیه ای و پیاده روها منتقل کرد و به جای اینکه موتور سواران این فضا را اشغال کنند فضای سبز ایجاد شود.
انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 21917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =