در مورد بوستان جنگلی اعلام شده در بیلبوردهای شهر تنها یک اشتباه لفظی صورت گرفته و به شهردار ربطی ندارد/ اتفاقا افزایش فضای سبز پیرامونی بسیار مهم است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز گفت: در مورد ۱۲۵۰ هکتار بوستان جنگلی اعلام شده در بیلبوردهای شهر تنها یک اشتباه لفظی صورت گرفته و این مقدار درواقع در کمربند سبز ایجاد شده که اتفاقا بسیار مهم است و باید دست متولیان امر را بوسید.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سوالاتی در خصوص عملکرد 200 روزه سازمان بوستان ها و فضای سبز در زمینه هزار و 250 هکتار جنگل کاری مطرح شده بود، اظهار کرد: با گزارشی که ارائه شد مشخص شد که این میزان، بهره برداری از هزار و 250 هکتار کمربند فضای سبز اطراف شهر تهران بوده است.

وی افزود: در تبلیغات گفته شده هزار و 250 هکتار بوستان جنگلی ایجاد شده و اگر اصلاح صورت می گرفت این شانتاژ ایجاد نمی شد که به اعتقاد من ارتباطی به شهردار ندارد و ایراد کار از نوع مطرح شدن این موضوع بوده است.

امانی همچنین تصریح کرد: این میزان قرار است در آینده به فضای سبز اضافه شود و کار ارزشمندی است. نباید فکر شود که کمربند سبز کار کوچکی است و کاری نشده و هزینه چندانی ندارد بلکه اقدام بزرگ و ارزشمندی است و باید دست کسانی که این اقدام را انجام می دهند، بوسید.
وی ادامه داد: باید بگوییم که این موضوع تنها یک اشتباه لفظی بوده است.
انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 21930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =