انتصاب «نکاحی» به عنوان مسئول هماهنگی و انجام تمامی امور و مأموریت‌های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع)

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان مسئول هماهنگی و انجام تمامی امور و مأموریت‌های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع) منصوب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) کشور، بهرام نکاحی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسران تهران را به عنوان مسئول هماهنگی و انجام کلیه امور و مأموریت‌های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع) منصوب کرد.
متن حکم بدین شرح است:
 «مسئولیت هماهنگی و انجام کلیه امور و مأموریت‌های مربوط به حمل و نقل در چارچوب وظایف پیش‌بینی شده به آن شرکت محول می‌شود، بدیهی است مراقبت و اهتمام جدی و نظارت بر تمشیت مناسب و بهینه این فعالیت‌ها و در همه بخش‌های مرتبط تعریف شده با جنابعالی می‌باشد. امید است با استفاده از ظرفیت‌های موجود و پتانسیل دستگاه‌ها، شهرداری‌ها و شهرداری‌های کلانشهرها و سایر ادارات مستقر در مناطق مرزی و مسئولین محلی و جلب مشارکت و همراهی حداکثری خیرین و شهروندان علاقه‌مند به حضور در این عرصه برای هم‌افزایی در ارائه خدمات شایسته به سوگواران و زائرین اباعبدالله الحسین(ع) درایام اربعین حسینی(ع) و ایجاد رفاه و آسایش برای مراجعین، ضمن هدایت منابع به سمت اولویت‌های پیش‌بینی شده با صرفه‌جویی لازم در انجام هزینه‌ها همواره موفق و موید باشید.»

انتهای پیام 

۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 21971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =