برگزاری اجتماع خانوادگی سلام فرمانده با حضور صدهزار نفری در ورزشگاه آزادی

مراسم ملی سلام فرمانده با حضور ۱۰۰ هزار نفر و اجرای برنامه‌های متنوع در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» عصر امروز پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی با حضور پرشور جمعی از مردم و دهه نودی ها و تنی چند از مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد.

این مراسم ملی در حالی با حضور ۱۰۰ هزار نفر از مشتاقان حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد که پیش از این حدود ۲۴۰ هزار نفر از هموطنان برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده بودند و سیل جمعیتی که به سمت ورزشگاه سرازیر شده بودند به میزانی بود که سیمای جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از مردم خواست به دلیل پرشدن گنجایش ورزشگاه، این مراسم را از طریق تلویزیون دنبال کنند.

در این برنامه، سرود «سلام فرمانده» و سرود «رفیق شهیدم» با نوای ابوذر روحی «مداد رنگی» با نوای رضا هلالی و رجز «ای لشکر صاحب زمان» با نوای حسین طاهری در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شد و برنامه‌های جانبی دیگری هم برای این اجتماع بزرگ برگزار گردید.

پخش صوتی از نوای معروف و آشنای «ای لشکر صاحب‌زمان، آماده باش» و همخوانی جمعیت حاضر در ورزشگاه با آن و اجرای گروه رزمی نیروهای مسلح و ورزش‌های زورخانه ای از دیگر بخش های جالب این برنامه بود.

در پایان همخوانی سرود «سلام فرمانده» با همراهی تمام حاضران در استادیوم انجام و ۱۰۰ هزار نفر از حضار این سرود ملی را به صورت ایستاده همخوانی و زمزمه کردند. از دیگر نکات جالب توجه در این مراسم این بود که پرچم ایران توسط ١٠٠ هزار جمعیت حاضر در ورزشگاه، هنگام همخوانی سراسری «سلام فرمانده» در پاسخ به آن‌ها که می‌گفتند این سرود ضدایرانی است، به اهتزاز در آمد.

 همچنین حسین طاهری و عبدالرضا هلالی برای همخوانی سرود سلام فرمانده به ابوذر روحی پیوستند و پخش رجز «ای لشکر صاحب‌زمان، آماده باش آماده باش» در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی انجام گرفت.

انتهای پیام/

۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: 22002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =