کانون سرطانی اسراییل پاسخ شهادت صیاد خدایی را حتمی و قهری دریافت می‌کند

علیرضا زاکانی همزمان با نوزدهمین کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله وصفنارد با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام زمزم سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، شهردار تهران عصر امروز جمعه- ۰۶ خرداد ماه ۱۴۰۱- همزمان با نوزدهمین کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله وصفنارد با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام زمزم به ایراد سخنرانی پرداخت.

علیرضا زاکانی در سخنانی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: آنچه که امروز و هر روز فرا روی ما قرار دارد این است که بدانیم به عنوان شیعه اهل بیت رسالت ها و مسئولیت هایی بر گردن ما قرار دارد و باید اهل اقدام و عمل و استقامت در مسیر باشیم. 

شهردار پایتخت با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: ۳ روز پیش سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر بود، روزی که وقتی اتفاق افتاد (خرمشهر آزاد شد) تمام ملت ایران به ویژه رزمندگان در پوست خود نمی‌گنجیدند. بعد از عملیات فتح المبین عملیات بیت المقدس ساماندهی شد که توفیق این عملیات آزادسازی خرمشهر بود.

زاکانی ادامه داد: بعد از آزاد سازی خرمشهر عرصه جنگ تغییر پیدا کرد اما همان زمان که ما در پوست خود نمی گنجیدیم حضرت امام(ره) تذکر دادند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این تذکر برای این بود که ما را غرور نگیرد.

وی بیان کرد: اگر ما بخواهیم تصویری از شهدای خود را در آیات قرآن داشته باشیم در یکی از آیات خداوند بزرگ به اهل ایمان تذکر می دهد اهل ایمان اگر شما برگردید از طریق حق و درست، من قوم دیگری را می اورم که بین آنها و خدا محبت برقرار است و در میان مومنین فروتن و در میان کافرین سختی دارند و از طعنه هیچ طعنه زنی باکی ندارند.

شهردار تهران با گرامیداشت یاد شهید سرافراز صیاد خدایی افزود: چند روز پیش شهید صیاد خدایی را که از رزمندگان مدافع حرم بود، درب منزل خود و داخل پراید با سادگی تمام با آن شیوه جنایتکارانه به شهادت رساندند که این نشان از اوج خفت و خواری آنان است. این اقدام برای دشمنان ما توانمندی نیست و خفت و خواری محسوب می شود.

زاکانی ادامه داد: این اقدام اوج رذالت است و پاسخ آن را کانون سرطانی اسراییل دریافت خواهد کرد. این پاسخ امری قطعی و قهری است ولی ما باید هشیار باشیم که برای چه قله و هدفی در حال حرکت هستیم.

وی با اشاره به مردمی کردن یارانه ها پرداختی از سوی دولت گفت: در این ایامی که این دولت انقلابی قبول مسئولیت برای این اقدام کرد و مسیر اجرای قانون دنبال شد نیاز به دقت داریم.

شهردار تهران افزود: باید دست در دست هم دهیم تا این امکان را که چند نفر در اختیار داشتند (رانت‌های ایجاد شده در مسیر ارز ترجیحی) و شرایط را برای ما سخت می کردند در اختیار تمام مردم قرار بگیرد.

زاکانی با اشاره به تحولات بین المللی ادامه داد: عرصه بین المللی در حال تغییر است و امروز موضع چین و تایوان و ... شرایط را به سمتی می برد که شرایط جدیدی در جهان حاکم باشد.

وی بیان کرد: اگر ما یاد شهدا را زنده نگه می داریم، تمسک از الگوهایی می گیریم که به عظمت ملت هستند و ما به این قله های پر افتخار می نگریم و از آنها مدد می جوییم به این دلیل است که آنها می توانند دستگیری کنند. امیدواریم در این مسیر سخت با تمسک به شهدا شاهد گشایش برای ملت رشید ایرانمان باشیم.

شهردار تهران افزود:  امیدوارم هر روز سر بلند تر از گذشته مسیر پر افتخار خود را با پیروی از امام عظیم‌الشانمان و رهبر عزیزتر از جانمان به فضل الهی بپیماییم و مقدمات ظهور حضرت را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
کد خبر: 22021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =