اجرای خط‌کشی عرضی ارتعاشی در بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای خط کشی عرضی ارتعاشی (اکستروژن) در بزرگراه های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی واقع در این منطقه با هدف بهبود وضعیت ترافیکی و ایمنی بزرگراه ها و معابر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با اشاره به اینکه بر اساس آمارها، بیشترین تصادفات به لحاظ نوع معبر در بزرگراه ها اتفاق می افتد، گفت: اجرای خط کشی عرضی ارتعاشی ( اکستروژن ) در بزرگراه امام علی(ع) مسیر شمال به جنوب محدوده خیابان شهید مدنی و بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر شمال به جنوب محدوده خیابان کاج تنها بخشی از اقداماتی است که در راستای کاهش تصادفات فوتی و جرحی و افزایش سطح ایمنی در معابر بزرگراهی و سهولت تردد درون شهری از سوی این معاونت اجرا شد.

وی با تاکید بر تکمیل علائم افقی در سطح نواحی و اجرای عملیات خط کشی ایستگاه های اتوبوس و بلوک عابر پیاده مقابل مدارس، عنوان کرد: طرح خط کشی معابر یکی از اقدامات موثر در ایمن سازی و روان سازی ترافیک معابر است. از همین رو، با توجه به برگزاری فصل امتحانات مدارس و عنایت ویژه به گروه های حساس جامعه مانند دانش اموزان، سالمندان و توان یابان عملیات نصب و تجهیز و تکمیل علائم افقی در سطح نواحی انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: خط کشی و بلوک عابر پیاده در مقابل مدارس نابینایان خزائلی و دخترانه شهید شامران و تجدید خط کشی ایستگاه های اتوبوس، خط کشی عابرپیاده به متراژ ۶۰۰ متر طول در خیابان مسیل باختر تقاطع استاد حسن بنا، خیابان سبلان شمالی روبروی کوچه ریوندی، تقاطع خیابانهای نامجو و اکبرنژاد، تقاطع خیابان های شیخ صفی و اجاره دار، خیابان بور بور، سه راه خیابان طالقانی، خیابان بهار شیراز ابتدای خیابان سهروردی جنوبی، میدان بهار شیراز، خیابان سمیه تقاطع خیابان خاقانی، ابتدای خیابان بهار، خیابان انقلاب روبروی بهزیستی و خیابان انقلاب روبروی کوچه نفیسی از دیگر اقدامات این معاونت بود که به بهره بردار رسید.

به گفته وی؛ مساحت خط کشی بستر سطوح به متراژ۵۰۰ مترمربع در سه راه خیابان طالقانی، خیابان بهار(تقاطع خیابان های طالقانی و سمیه)، خط کشی ایستگاه اتوبوس به متراژ ۱۵۰ مترطول در ایستگاه های حقوقی، میدان سپاه، خیابان شهید نامجو، روشنایی وکاشی ها از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه بوده است.

 انتهای پیام

۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 22071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =