روابط عمومی‌ها وکیل مدافع سازمان و نماینده افکار عمومی هستند

شهردار منطقه۱۱ در دیدار صمیمانه با پرسنل اداره روابط عمومی این منطقه گفت: روابط عمومی ها وکیل مدافع و سخنگوی سازمان و در عین حال نماینده افکار عمومی شهروندان در انتقال و رفع مشکلات هستند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سید محمد موسوی در دیداری صمیمانه با پرسنل اداره روابط عمومی این منطقه عنوان کرد: رسانه جزء لاینفک تمام ارگان ها است. بر همین اساس، توجه به آن بسیار ضروری و مهم است.
 او افزود: مهم ترین کار در روابط عمومی توجه به مردم و مردمداری است.
 موسوی ضمن اشاره به وظایف مهم پرسنل شاغل در روابط عمومی عنوان کرد: مردم، سرمایه های اجتماعی نظام جمهوری هستند و وظیفه شما مردمداری و توجه به این سرمایه در شهر است.
 او گفت: اعتماد سازی و انتقال صحیح اخبار بین مردم باید انجام شود و نحوه این اعتماد سازی، هنر روابط عمومی است.
شهردار منطقه۱۱ به پرسنل روابط عمومی منطقه اشاره کرد و گفت: هنر اصلی روابط عمومی این است تا نقش وکیل مدافع سازمان را داشته باشد و در عین حال مدعی العموم  و زبان گویای مطالبات شهروندان باشد.
موسوی افزود: باید اقدامات مهم در زمان و شرایط مناسب به اطلاع مردم برسد و باید در این مسیر از ابزار های نوین ارتباطی بهره مند شویم.
 او ضمن اشاره به مخاطب محوری و توجه به اقناع شهروندان خاطر نشان کرد : باید محتوای تولیدی در روابط عمومی مطابق با مشکلات و دغدغه های مردم باشد و دقت در نحوه اطلاع رسانی از ضروریات این شغل است.
 شهردار منطقه۱۱ ضمن اشاره به اهمیت آموزش و رشد بسیار سریع علم رسانه در جهان گفت : باید تمام نیروهای انسانی را مطابق با پیشرفت علم رسانه، رشد و آموزش داد تا از این مسیر عقب نماند.
 موسوی در انتها خاطر نشان کرد: روابط عمومی باید به نحو هنرمندانه ای وکیل مدافع سازمان و در عین حال مدعی العموم حقوق و مطالبات شهروندان باشد.
 

انتهای پیام 

۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 22078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =