به عنوان خدمت‌گزاران مردم در تعامل با شهروندان خیر و نیکوکاران هستیم

به میزبانی مدیریت شهری منطقه ۲۱ و در محل شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران، جشن بزرگ گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت ستاد دیه استان تهران برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه گفت: ستاد دیه استان تهران با ارائه لیستی چهل نفره متشکل از افرادی که دارای جرائم مالی و غیرعمد هستند، در مسیر حل مشکلات خانواده های زندانیان گام برداشته است.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: ما به عنوان خدمت گزاران مردم در هر نهاد و ارگانی در کنار تعامل با شهروندان خیر و نیکوکاران عزیز، درصدد هستیم تا به تحقق شهری آباد و پیشرو و شهروندانی مکرم و برخوردار کمک کنیم.

منوچهر رحمانی مدیرعامل ستاد دیه استان تهران نیز با اشاره به تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در زندان های استان تهران، تأکید کرد: یک هزار و ۹۴زندانی جرایم غیر عمد در تهران وجود دارد که ۵۴ نفر این افراد خانم هستند، امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین این زندانیان به زندگی بازگردند.

رحمانی افزود: آثار منفی زندانی شدن سرپرست خانواده انکار ناپذیر است و خانواده این زندانیان هم دچار مشکلات زیادی می شوند.

وی همچنین ارائه تسهیلات بانکی و استفاده از ظرفیت خیران را از ابزارهای مهم در بازگشت به زندگی زندانیان جرایم غیر عمد برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب‌ یزدی در این مراسم، بیان کرد: حضرت حمزه سیدالشهدا، پهلوان بود. حمزه سیدالشهدا با شنیدن خبر شهادت از زبان مبارک پیامبر گرامی اسلام(ص)، سجده شکر بجا آورد. با گفتن یا حسین(ع) دست زندانیان را بگیریم و یک ثواب ماندگار در درگاه خداوند متعال است.

بر پایه این گزارش؛ جشن گلریزان آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد ساکن منطقه ۲۱ تهران مصادف با سالروز آزادی خرمشهر با حضور حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱، منوچهر رحمانی مدیرعامل ستاد دیه استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب الدین ادیب‌ یزدی کارشناس مذهبی، پهلوان محمدرضا طالقانی، مسئولان قضایی و انتظامی کشور، خَیران، هنرمندان، پیشکسوتان ورزش کشور، صاحبان صنایع در منطقه ۲۱ و جمعی از مسئولین استان تهران و مدیران شهری به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ در شهرک سینمایی غزالی مصادف با سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این جشن گلریزان، حاضران مبالغی را به عنوان کمک در داخل پرچمی مزین به نام نامی قمر منیر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) قرار دادند.

انتهای پیام 

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 22079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =