انتخاب علوی و سلیمانی به عنوان نمایندگان شورا در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی

نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی شهرداری تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران؛ نرجس سلیمانی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با 15 رأی موافق و سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا با 14 رأی موافق به عنوان نماینده در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی انتخاب شدند.
نرجس سلیمانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: دو عضو شورا که عنوان ناظر دارند، نباید در هیچ سفر خارجی که شهرداری بودجه آن را تأمین می کند، حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: پیشنهاد می شود یک بند به عنوان ممنوعیت استفاده از بودجه شهرداری برای حضور در سفرها تا زمانی که به عنوان ناظر در کمیته حضور دارند، اضافه شود.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: من خود را مجاب می دانم که چه به این پیشنهاد رای داده شود و یا خیر؛ از این پیشنهاد تبعیت کنم.
بنا بر این گزارش پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز تأکید کردند که پیشنهاد نرجس سلیمانی به عنوان یک طرح مطرح و مورد بررسی قرار بگیرد.
گفتنی است؛ پیش از این انتخاب نمایندگان شورا در این کمیته، در جلسه هم اندیشی اعضا مورد بررسی قرار گرفته بود و حبیب کاشانی، سید احمد علوی و نرجس سلیمانی به عنوان نامزد آمادگی خود را جهت حضور در این کمیته اعلام کرده بودند.
انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 22130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =