انتصاب "سهیل کوثری" به عنوان سرپرست معاونت نظام فنی و اجرایی اداره کل برنامه و بودجه

طی مراسم تکریم و معارفه، «سهیل کوثری» به عنوان سرپرست جدید معاونت نظام فنی و اجرایی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران معرفی و منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه معاون نظام فنی و اجرایی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران با حضور امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران، مدیر حراست و معاونین اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم، امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران، تغییرات مدیریتی را لازمه سیستم اداری دانست و افزود: بسیاری از تجارب شغلی جدید طی جابجایی های مدیریتی و چرخش های شغلی، کسب می شود و افراد در سایه گستردگی دایره ارتباطی و تعامل با همکاران جدید می توانند توانمندی های بالقوه خود را به منصه ظهور برسانند.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاش های «علی مودت» معاون سابق نظام فنی و اجرایی،  برای «سهیل کوثری» سرپرست جدید معاونت نظام فنی و اجرایی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران آرزوی توفیق کرد.

در پایان مراسم ضمن تقدیر و اهدای لوح سپاس به علی مودت معاون سابق نظام فنی و اجرایی، حکم سرپرست جدید معاونت نظام فنی و اجرایی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران نیز به «سهیل کوثری» اعطا شد.

انتهای پیام

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 22197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =