طرح راه خدمت، فرصتی مغتنم برای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان است

شهردار منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از اجرای نهضت جهادی آسفالت و انجام عملیات تراش و روکش مکانیزه در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه ضمن بازدید میدانی از روند اجرای این عملیات عمرانی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱، نهضت جهادی آسفالت در بزرگراه های مواصلاتی منطقه ۲۱ و معابر مهم و پرتردد در حال اجرا است. طرح راه خدمت، اقدامی بسیار ارزشمند و ماندگار را بر چهره دیار پیشرفت و نوآوری به یادگار خواهد گذاشت. انجام کارها و اقدامات گسترده عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فضای سبز تنها گوشه ای از خدمات است.

وی ادامه داد: بهسازی روکش آسفالت در معبر مهمی مانند بلوار شیشه مینا علاوه بر رضایت شهروندان ساکن در ناحیه دو، رضایت جمعیت شناور که همان کارکنان و کارگران صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده این ناحیه هستند را نیز در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: امید است با هم افزایی و تعامل مطلوبی که فی مابین ادارات مختلف مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ و همچنین در سطح کلان تر مدیریت شهری پایتخت مشاهده می شود، روند خدمت رسانی به شهروندان فهیم تهرانی در قالب اجرای طرح راه خدمت تداوم داشته باشد.

کاشانی پور در جریان بازدید از اجرای عملیات آسفالت در بلوار شیشه مینا تاکید کرد: بلوار شیشه مینا (محدوده بزرگراه شهید لشگری تا آزادراه شهید فهمیده) به عنوان یکی از اصلی ترین و پرترددترین معابر منطقه ۲۱ به میزان شش هزار مترمربع و حجم تناژ تقربی هزار تن مورد اجرای روکش مکانیزه آسفالت قرار گرفت.

انتهای پیام

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 22213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =