برگزاری دوره آموزشی تهیه فهرست‌بهای سیستم‌های خورشیدی در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری دوره آموزشی تهیه فهرست‌بهای سیستم‌های خورشیدی به میزبانی این منطقه در باغ نگارستان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی با تأکید بر اهمیت توسعه انرژی‌های نو در شهر تهران گفت: دوره آموزشی تهیه فهرست‌بهای سیستم‌های خورشیدی برای رؤسای بازرسی و کارشناسان حوزه خدمات شهری مناطق ۲۲گانه، بازرسان سازمان‌ها و ادارات تحت پوشش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، هماهنگی امور مناطق و خود سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد.

وی با یادآوری احداث سه نیروگاه خورشیدی و کسب رتبه نخست منطقه ۱۲ در توسعه انرژی‌های نو در سال گذشته افزود: هدف از برگزاری این دوره، کمک به آشنایی بازرسان شهرداری تهران با سیستم‌های خورشیدی از نصب و راه‌اندازی تا نحوه انعقاد قرارداد، تهیه آنالیز قرارداد توسط مناطق ۲۲گانه شهر تهران و نظارت مستمر و بهبود فرایند نظارت آنها بوده است.

شهردار قلب طهران، احداث این نیروگاه‌ها را یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاهش انتشار سالیانه دی‌اکسیدکربن و صرفه‌جویی سالیانه در مصرف سوخت دانست و ادامه داد: امید است با افزایش احداث این نیروگاه‌ها در شهر تهران به‌ویژه در تابستان پیش رو، دستاوردهای خوبی در تأمین انرژی نصیب شهر و شهروندان شود.

دوره آموزشی تهیه فهرست‌بهای سیستم‌های خورشیدی، در مجموعه باغ نگارستان برگزار شد. در حاشیه این دوره آموزشی، جلسه پرسش و پاسخ و طرح موضوعات از طرف مناطق شهر تهران با حضور شینا انصاری، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سجاد امیرزادگان، معاون هماهنگی و امورمناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار و طی آن به مشکلات و سؤالات رؤسای بازرسی مناطق و سازمان‌ها در مورد موضوعات محیط زیستی پاسخ داده شد.

انتهای پیام 

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 22248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =