ابهامات در خصوص باغات باید برطرف شود

همزمان با شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، پرونده تعدادی از پلاک‌های ثبتی پایتخت از لحاظ باغ بودن یا نبودن مورد بررسی قرار گرفت که در این نشست بر رفع ابهامات در خصوص باغات تأکید شد.

به گزارش خبرنگار شهر، در جلسه شصت و هفتم شورا، سلسله بررسی های تعدادی از املاک ثبتی شهر از حیث باغ بودن یا نبودن صورت گرفت و اعضا، آراء خود را در خصوص هریک از این املاک اعلام کردند.

مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی این پلاک‌ها با بیان اینکه این مواردی را که مطرح می شود، باغ نیستند و خانه های مردم هستند که درخت در آن وجود دارد، گفت: این موارد نیاز به اصلاح دارد که تقاضا داریم در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.

وی افزود: باید در فضاهایی که درخت دارند و فضای سبز هستند، دستورالعملی وجود داشته باشد اما مواردی که مطرح می کنیم خانه های مردم هستند.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حکمرانی در خصوص این موارد معیوب است اما نمی توانیم قانون را نادیده بگیریم، گفت: باید ابهامات زیادی که در خصوص باغات وجود دارد را حل کنیم و تغییرات اساسی در این زمینه صورت بگیرد و به این موضوعات به صورت فنی و تخصصی تر پرداخته شود.

انتهای پیام/

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 22264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =