یکی از مشکلات پایتخت عدم تعلق شهروندان به شهر است/ به دنبال هویت‌سازی هستیم

جلسه شورای معاونین منطقه ۵، صبح امروز با حضور علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران، احسان شریفی شهردار منطقه ۵، معاونین و مدیران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵،جلسه شورای معاونین منطقه، صبح امروز با حضور علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران، احسان شریفی شهردار منطقه ۵، معاونین و مدیران منطقه برگزار شد.در این جلسه، حاضرین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خود، به بیان مشکلات موجود در حوزه مدیریتی پرداختند.

در ادامه شریفی ضمن بیان نکات مدیریت شهری از منطقه ۵، از نداشتن برنامه‌های فرهنگی برای همکاران شهرداری گلایه کرد و گفت: همکاران ما در شهرداری، آنچنان که خدمات فرهنگی به مردم ارائه می دهند، خود خدمات فرهنگی دریافت نمیکنند.

او افزود:همکاران ما ساعات بسیاری را در محل کار حضور دارند اما فرصتی برای استراحت و در کنار خانواده بودن ندارند، خواسته من این است که به خانواده ها و همکاران آنها توجه ویژه شود.

همچنین در ادامه جلسه نادعلی با بیان اینکه مدیریت شهری نیازهای در لحظه مردم را پوشش می دهد، اظهار داشت: شهرداری با سایر نهادها و ارگان ها بسیار متفاوت است و کار آن بسیار فرسایشی و سنگین به شمار می‌رود.

او افزود: همه انتظاری که مردم از سه قوه کشور دارند، در یک برخورد رضایت مندانه یا عدم رضایت شهروند با شهرداری خلاصه می‌شود.

این عضو شورا با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز ما در مدیریت شهری، عدم تعلق شهروندان است، اذعان داشت: ما در شورای شهر و شهرداری، به دنبال هویت سازی برای شهر تهران هستیم. مردم ما به محله خود تعلق خاطر و تعصبی ندارند و ما این هویت سازی را در دو بعد خانواده محوری و مسجدمحوری پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 22313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =