اهتزاز نخستین پرچم رضوی در منطقه ۱۴

صبح امروز و همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، پرچم بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) در منطقه۱۴ تهران برافراشته شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، اهتزار پرچم رضوی ۱۴۴ متر مربعی طی مراسمی با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه و جمعی از خادمیاران رضوی دارالمومنین تهران و دل باختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بزرگراه محلاتی تقاطع خیابان نبرد انجام شد.
سالاری پور برافراشته شدن نخستین پرچم مطهر رضوی در تهران، بر فراز چهاردهمین منطقه پایتخت را افتخارو برکت برای اهالی دارالمومنین تهران برشمرد.
وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ رضوی و با توجه به هتک حرمت به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان توسط برخی جریان ها در روزهای اخیر، در ایام گرامیداشت دهه کرامت تا میلاد باسعادت امام رضا (ع) این پرچم متبرک در دارالمومنین تهران به اهتزاز درآمد.
شهردار منطقه۱۴ با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران غافل از این هستند که دسیسه و هتک حرمتشان مردم را بیدارتر و صحنه را بر دشمنان تنگ‌تر خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد: زیرسایه و ساحت متبرک امام رضا(ع) و ائمه معصوم اتفاقات و کارهای بسیار خوبی در حوزه شهری و اجتماعی برای خدمت بیشتر به مردم  و نشاط اجتماعی انجام می شود.

انتهای پیام

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 22320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =