ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا شهید فهمیده

شهردار منطقه۲۲ از اجرای ایمن سازی بزرگراه آزادگان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا شهید فهمیده خبر داد، گفت: یکی از برنامه های مدیریت شهری پایتخت این است که معابر و بزرگراه های اصلی شهر را ایمن سازی کند تا شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

به گزارش شهر، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲ گفت: خوشبختانه طی یک برنامه ریزی صورت گرفته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در چند ماه اخیر بزرگراه شهید خرازی از پل رودخانه کن تا انتهای این محور به شکل ویژه ایمن سازی شده است و شاهد کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در این محور هستیم.

وی افزود: در حال حاضر حجم بالایی از خودروها از بزرگراه آزادگان در منطقه ۲۲ به محورهایی شامل شهید حکیم، شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، آزاد راه تهران کرج، بزرگراه شهید فهمیده و آزادراه تهران شمال روزانه تردد دارند.

محمدی ادامه داد: طی یک برنامه ریزی دیگر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در نظر داریم محور بزرگراه آزادگان را مورد ایمن سازی قرار دهیم و تاکنون بخش قابل توجهی از این بزرگراه مورد ایمن سازی قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۲۲ بیان کرد: بخشی از گاردریل های این بزرگراه مورد تعویض و نوسازی قرار گرفته است و نزدیک به ۲۰ کیلومتر خط کشی ترسیمی کشیده شده است، همچنین چراغ های اخطار در برخی از خروجی ها نصب شده است.

وی یادآور شد: از دیگر اقدامات ایمن سازی بزرگراه آزادگان فراهم شدن جای پارک اضطراری در محور شمال به جنوب نرسیده به بلوار امیر کبیر است، همچنین نصب علائم ترافیکی از دیگر برنامه های ایمن سازی محور آزادگان است.

منبع فارس

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 22372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =