پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه‌های عمرانی منطقه۵/ ۹۰ پروژه طی ۷ماه به بهره‌برداری رسیده است

شهردار منطقه ۵ تهران گفت: پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال گذشته بالغ بر ۸۵ درصد بوده که رتبه سوم مناطق را به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار شهر، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ساخت سالن ورزشی کن که امروز تقدیم شهروندان می شود از سال ۹۶ آغاز شده بود ولی به دلیل مشکلاتی متوقف مانده بود اما در ۶ ماه اخیر با تلاشهایی که صورت گرفت، تقدیم مردم کن می شود.

وی با بیان اینکه ساختمان سرای محله اکباتان نیز امروز افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه شاخص دیگر استفاده از پساب تصفیه خانه کن است که در طول سال‌های ‌ گذشته وارد انهار می شد اما امروز ۲ هزار متر مکعب از این پساب وارد منطقه کن می‌شود و بخشی از نواحی منطقه و بوستان بزرگ جوانمردان از طریق این پساب آبیاری می‌شود.

شریفی با اعلام اینکه در طول دوره مدیریت شهری جدید این دومین افتتاحیه ای است که انجام می شود، گفت: در دهه فجر سال گذشته ۵۶ پروژه و امروز نیز ۳۴ پروژه افتتاح شده است. در مجموع ۹۰ پروژه در ۷ ماه گذشته تقدیم شهروندان منطقه شده است.

وی با اشاره به گزارشی از سال ۱۴۰۰ ادامه داد:  پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۸۵ درصد بوده که رتبه سوم مناطق را به دست آورده و از حیث درآمد نیز با تحقق ۱۲۰ درصدی معادل ۲۰ درصد بیش از پیش بینی در رتبه دوم مناطق ۲۲ گانه قرار گرفتیم.

شهردار منطقه ۵ اضافه کرد: نگاه جاری شهرداری علاوه بر اجرای پروژه ها، نگاه فرهنگی و اجتماعی و توسعه محلات است؛ سیاست شهردار تهران منع افتتاحیه‌های تشریفاتی است و ایشان معتقدند که پروژه باید بعد از افتتاح تقدیم مردم شود و قابل استفاده برای آنها باشد. 

وی یادآور شد: دو هفته پیش نیز افتتاح پروژه پل شهید سلیمی جهرمی را در محله فردوس را داشتیم که از لحاظ سرعت پیشرفت جزو رکوردهای پروژه های عمرانی بود.

انتهای پیام/

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 22497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =