گود پرخطر جبلی تعیین تکلیف می‌شود/اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای رفع خطر گودها

گود پرخطر جبلی که مالک و سازنده آن بدون اخذ پروانه ساختمانی اقدام به گودبرداری کرده است با توجه به عدم ایمنی و خطرآفرینی برای املاک مجاور با حکم قضایی تعیین تکلیف می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی در ادمه بازدیدهای نظارت ستادی از نواحی با حضور در ناحیه چهار این منطقه به بررسی وضعیت پروژه های اجرایی و  آسیب شناسی سازمانی  پرداخت و اقداماتی که برای ایمنی بیشتر شهروندان است را مورد تاکید قرار داد.
وی تصریح کرد: گود جبلی یکی از گودهای پر خطر منطقه است که ساختمان مجاور آن نیز دچار انحراف شده و باید با دستور صریح دادستانی این ساختمان تخلیه و گود نیز تعیین تکلیف شود.
حاجوی با اشاره به اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی رفع خطر از گودها، خاطرنشان کرد: شهرداران نواحی با شناسایی و اعلام گودهای پر خطر با اعتبار موجود اقدام به پر کردن و رفع خطر کنند.
شهردار منطقه یک گود اژدری را نیز از دیگر گودهای پر خطر منطقه دانست و گفت: گزارش رسمی اقدامات این گود نیز باید از شرکت ذیصلاح که زیر مجموعه حوزه معاونت شهرسازی اداره کل معماری ساختمان است دریافت و از نظر بحرانی مورد بررسی قرار گیرد.
حاجوی استعلام قنوات را به خاطر بحث گودهای پر خطر در دستور کار اداره صدور پروانه منطقه قرار داد و گفت: یک مرحله به صدور پروانه اضافه و مالک ملزم به دریافت استعلام از اداره مسیل ها و قنوات شود.
وی همچنین معرفی ناظرین متخلف، نصب نیوجرسی در مقابل ساختمان های خلاف، عدم استفاده از معبر عمومی حتی با زدن پایه و ارتفاع برای کانکس های ساختمانی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام 

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 22516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =