لزوم توجه به پروژه‌های ناتمام و بافت فرسوده در محلات منطقه۸ 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۸ در نشستی تخصصی در خصوص موضوعات شهری بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ سید جعفر هاشمی تشکری عضو و رئیس کمسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه ۸ از ظرفیت‌ها خوبی برخوردار است و می‌توان این منطقه را قطب گردشگری شرق تهران نامید.

وی با توجه به قرار گرفتن منطقه۸ در مسیر و خطوط‌های ترافیکی، بر افزایش و توسعه اقدامات عمرانی و ترافیکی تاکید کرد و ادامه داد: با این اقدامات، خدمات شهری و رضایتمندی شهروندی بیشتر خواهد شد. 

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید تلاش کنیم که به نیازهای شهروندان بیش از پیش توجه کنیم و توجه به پروژه‌های فرامنطقه که جز تاکیدات شهردار منطقه است باید در اولویت قرار گیرد تا در پیشگاه خدا و مردم روسفید باشیم.

در ادامه این نشست ناصر امانی عضو و نائب رئیس کمسیون برنامه و بوجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک دهه کرامت و خداقوت به مدیران شهرداری منطقه۸ گفت: شهردار منطقه۸ از انتخاب‌های خوب شهردار پایتخت است. به عنوان نمایندگان مردم در شهر اولویت خدمات را باید به پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح محلات خصوصا محلات کم‌برخوردار  قرار دهیم.

در این‌ جلسه فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ بعد از ارائه گزارشی از نحوه خدمت‌رسانی و تبریک ایام دهه کرامت گفت: حدود یازده درصد (۱۴۳ هکتار) از بافت منطقه ۸ فرسوده است که تاکنون ۶۰ درصد نوسازی شده است.

تنهایی افزود: ناحیه سه شهرداری منطقه۸ شش محله کاملا فرسوده دارد که امیدواریم با تسهیلات و قانون‌گذاری در شورای اسلامی شهر تهران‌، نوسازی این شش محله در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 22597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =