بوستان ولایت بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه ۱۹ است

در جلسه بررسی فرصت های سرمایه‌گذاری منطقه ۱۹ که با حضور مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی برگزار شد، شهردار منطقه بوستان بزرگ ولایت را بهترین و مهم ترین فرصت سرمایه گذاری منطقه ۱۹ عنوان کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: در راستای ضرورت توسعه و استفاده بهینه از فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری، بوستان ولایت به عنوان بهترین فرصت سرمایه گذاری در منطقه است که با وجود داشتن زیر ساخت‌ها، بخش وسیعی از آن بدون اقدام مانده است.
وی افزود: ضمن اینکه غرف واقع در بزرگراه شهید هاشمی، پارکینگ مکانیزه گل آرا، پارکینگ جنوبی بوستان بزرگ ولایت و پاساژ توحید و خانه دوچرخه بوستان ولایت از پروژه های مشارکتی این منطقه و بوستان ایرانیان و کوره های آجرپزی از فرصت های سرمایه گذاری منطقه هستند.
به گفته این مسئول؛ با تصویب طرح بازآفرینی بوستان ولایت، این بوستان در ۴ پهنه بوستان بحران، دهکده ورزش، فناوری و دانش بنیان و پارک اکولوژیک با حضور سازمان های اجرایی مختلف فعال خواهد شد.  
مهدی شریفیان مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر تهران نیز در ادامه ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری، به آسیب شناسی پروژه های سرمایه گذاری اشاره کرد و فقدان سند، بارگذاری و کارشناسی قیمت را از عمده مشکلات موجود برشمرد و از مدیران منطقه خواست با ادبیات و اطلاعات مشترک با سازمان، در سه قالب حقوقی، فنی- اجرایی و ملکی مشکلات را بررسی و دسته بندی کنند و پس از آن اطلاعات را در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد تا قراردادهای پیش رو دچار چالش نشود.
این مسئول از برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در ماه آینده در تهران به منظور تحقق بهره گیری از شیوه های نوین تامین منابع مالی و جلب مشارکت سرمایه گذاران خبر داد که در آن بسته های سرمایه گذاری به مخاطبین ارائه و فرصتی برای جذب و شناسایی مشارکت آنان فراهم می شود.
 

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 22738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =