چهل و یکمین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران‌ برگزار می‌شود

چهل و یکمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری کرمانشاه در روز شنبه بیست وهشتم خرداد ماه۱۴۰۱ برگزار می شود.

به‌گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی واموربین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، چهل و یکمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با هدف بررسی مباحث سرمایه انسانی شهرداری ها با حضور احسان متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، لطف الله فروزنده رییس کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و معاونین برنامه ریزی وتوسعه شهرداری های کلانشهرها در روز بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری به میزبانی شهرداری کلانشهر کرمانشاه برگزار می شود.

بررسی آثار قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده بر درآمد شهرداری ها، بررسی روند تغییرات در سازمان های وابسته  و تبادل نظر پیرامون نظام درآمدی و برنامه ریزی از جمله موضوعات مورد بحث و پیگیری در این نشست است.

همچنین در این نشست به مباحث سرمایه انسانی شهرداری ها از جمله حقوق و دستمزد و تبدیل وضعیت سرمایه انسانی، احکام آتش نشانان و تبدیل وضعیت ایثارگران پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام 

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 22748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =