راه‌اندازی باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از راه اندازی و آغاز به کار باشگاه نشاط سالمندی از اوایل تیر ماه در سرای محلات منتخب این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه گفت:به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به منظور برطرف کردن نیازهای روانی و حفظ سلامت جسمانی سالمندان، باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات منتخب از اوایل تیر ماه گشایش می یابد.  

او تجربه یک سالمندی سالم را حق این قشر ارزشمند از جامعه دانست و افزود: در حوزه سلامت جسمی و روانشناختی، سالمندی جمعیت، زمینه ساز افزایش بیماری های مزمن می شود که این موضوع اهمیت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در این گروه سنی و آموزش سبک زندگی سالم برای تجربه سالمندی سالم را بیش از گذشته نشان می‌دهد.
او افزود: شهرداری منطقه۱۳ به عنوان یکی از متولیان امر سلامت سالمندان نسبت به راه اندازی باشگاه نشاط سالمندی با شعار سلامت ما، حال خوب ما در سرای محلات صفا، نیروی هوایی، حافظیه و آشتیانی اقدام کرده است.
 او اظهار داشت: در این باشگاه، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری ویژه سالمندان به همراه مشاوره و آموزش های درمانی اجرا می شود.  

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد: این اقدام به همت اداره سلامت  معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و همکاری خانه مشارکت مردم در سلامت و توسعه منطقه و سرای محلات صورت گرفته و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نزدیک ترین خانه سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام 

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 22802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =