نجات ۳۰ نفر از حادثه آتش‌سوزی مجتمع لیدوما

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات آتش سوزی مجتمع تجاری لیدوما توضیحاتی ارائه کرد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره آتش سوزی مجتمع لیدوما در شهرک غرب تهران اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۷ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مرکز تجاری در میدان صنعت ابتدای بلوار فرحزادی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: ۵ ایستگاه آتش نشانی به محل که یک مجتمع تجاری ۸ طبقه بود اعزام شدند؛ ضلع جنوبی این مجتمع نمای کامپوزیت که قابل اشتعال است، داشت که از طبقات پایینی دچار آتش سوزی شده بود و آتش به طبقات بالا و به زیرشیروانی در طبقه فوقانی و چند مغازه در طبقات پایین نیز سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان از چند طرف عملیات را از طریق لوله کشی و نردبان ها آغاز کردند و سریعا توانستند آتش را تحت کنترل درآورند و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری شد.

به گفته ملکی مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان ۳۰ نفر را از ساختمان خارج کردند؛ ۵ نفر دچار دودگرفتگی شده بودند اما مشکل خاصی برایشان به وجود نیامد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده و حتی لکه گیری و تخلیه دود نیز انجام شده و نیروها مشغول مراحل پایانی عملیات هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل کارشناسان خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
کد خبر: 22877

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =