اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در محلات منطقه ۲۲

شهردار منطقه۲۲با اشاره به اجرای معبر به معبر طرح تحول نگهداشت شهر در محلات این منطقه گفت: نواحی شش گانه منطقه هر روز به اجرای طرح تحول نگهداشت شهر با هدف کسب رضایت شهروندان اقدام می کنند و این طرح در تمامی معابر اصلی و فرعی محلات به اجرا درمی آید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار هفتگی خود با نمازگزاران مساجد این هفته در مسجد جامع المهدی (عج) میدان المپیک به شکل چهره به چهره با نمازگزاران این مسجد دیدار کرد.

محمدی در این دیدار به موضوع فضای سبز معابر که از دغدغه اهالی این محله است پرداخت و گفت: شهرداری منطقه ۲۲ اقدامات گسترده‌ای برای حفظ و توسعه فضای سبز این منطقه انجام داده است، به‌طوری که در ماه گذشته یک هزار و ۲۰۰ اسپرینگر (سیستم آبیاری نوین) در فضای سبز معابر شهری این منطقه نصب شده است.

وی افزود: محله شهرک چشمه از محلات قدیمی غرب تهران به حساب می آید و شهرداری منطقه توجه ویژه ای به این محله دارد به طوری که به شکل مداوم طرح تحول نگهداشت شهر در قالب حفظ و نگهداشت فضای سبز این منطقه توسط همکارانم در اداره فضای سبز صورت می گیرد و مدیریت مصرف آب نیز مورد توجه قرار دارد.

محمدی ادامه داد: در مدت هفت ماهی که توفیق خدمتگزاری به شهروندان این منطقه را برعهده داشته ایم، اقدامات قابل توجهی در حوزه توسعه شبکه فاضلاب شهری که از چالش های این منطقه به حساب می آید به همت شرکت فاضلاب انجام شده و همچنین تلاش شده با همکاری آموزش و پرورش میزان سرانه آموزشی را افزایش دهیم.

انتهای پیام

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 22881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =