شهرداری و شورای شهر به درآمد ماده ۱۰۰ چشم ندوخته‌اند/ امیدوارم اصلاحات مجلس جلوی تخلفات ساختمانی را بگیرد

رییس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در تهران، شهرداری و شورای شهر به درآمد ماده ۱۰۰ چشم ندوخته است، اما امیدواریم این اصلاحات مجلس نتیجه داشته باشد و بتوانند مقابل تخلفات ساختمانی را بگیرد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگویی رادیویی درباره کمیسیون ماده ۱۰۰، اظهار کرد:کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال ۱۳۳۵ در مجلس شورای اسلامی تصویب شده اگر این قانون به خوبی اجرا می‌شد، می‌توانست جلوی تخلفات ساختمانی را بگیرد اما متاسفانه این قانون خوب اجرا نشده است.

وی‌ گفت: در مجلس شورای اسلامی می‌خواهند اصلاحاتی را درخصوص کمیسیون ۱۰۰ انجام دهند اما بنده با توجه به تجربه‌ای که در سال‌هایی که در شورای شهر دارم، خیلی امیدوار نیستم. 

چمران بیان کرد: در تهران، شهرداری و شورای شهر به درآمد ماده ۱۰۰ چشم ندوخته است، اما امیدواریم این اصلاحات مجلس نتیجه داشته باشد و بتوانند مقابل تخلفات ساختمانی را بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون مجلس است و شورای شهر دخالتی ندارد، گفت: شورای اسلامی شهر تهران سال‌ها قبل از طریق شورای عالی استان‌ها اصلاحیه‌ای را برای این کمیسیون ارسال کردیم اما این اصلاحات صورت نگرفت.

انتهای پیام/

۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
کد خبر: 22917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =