اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی در تابستان ۱۴۰۱

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی در پایتخت برای تابستان امسال خبر داد.

محمدامین توکلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه برنامه‌های فصل تابستان شهرداری در چند بعد و برای چند قشر ویژه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تلاش ما این بوده که برای اوقات فراغت در فصل تابستان، برنامه‌هایی برای عموم شهروندان در نظر بگیریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: ما در تابستان ۱۴۰۱ برنامه‌ها را برای چهار گزوه پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اقشار هدف، یادآور شد: اولین گروه هدف، خانواده‌ها هستند و به دنبال این هستیم که برنامه‌های حوزه نشاط اجتماعی با محوریت خانواده اجرا شود.

توکلی‌زاده با بیان اینکه بانوان دومین گروه هدف ما به شمار می‌روند، تاکید کرد: ما در این زمینه نیاز داشتیم که برنامه‌های ویژه‌ای تدارک ببینیم که با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: نوجوانان سومین گروه هدف برنامه‌های نشاط اجتماعی تابستان ۱۴۰۱ به شمار می‌روند. ما از ابتدای فعالیت این دوره مدیریت شهری برنامه‌هایی را برای این قشر داشته‌ایم که در تابستان گسترش خواهد یافت.

توکلی‌زاده، جامعه معلولان و سالمندان را چهارمین گروه هدف عنوان کرد و افزود: برای این چهار دسته برنامه‌ها تدوین شد و در اختیار کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: کمیسیون نکات تکمیلی و ایراداتی را مطرح کرد که این ایرادات در حال اصلاح است و مجددا به کمیسیون جهت تایید نهایی ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: پس از تصویب نهایی طرح‌ها در کمیسیون، اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص جزئیات برنامه‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: محور اصلی برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌ و مسابقه است. هدف‌مان این است که بتوانیم در سراسر پایتخت این رویدادهای فرهنگی را اجرا کرده تا اوقات فراغت شاد و پرباری برای شهروندان رقم بخورد.

توکلی‌زاده اظهار کرد: این جشنواره‌ها در سطح محله، ناحیه، منطقه و به صورت عمومی پیش‌بینی شده و در کنار آن، تلاش کرده‌ایم که مناسبت‌ها را نیز برای برگزاری برنامه‌ها مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد خبر: 22923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =