حل مشکلات شهروندان، اساسی‌ترین گام در اجرای پروژه‌های محله‌ای است

جلسه تعیین تکلیف اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین و شهرداران نواحی با هدف اتخاذ تصمیمات در اجرای طرح کوچک مقیاس در خیابان های کلیم کاشانی و کاشانی موحد برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه گفت: در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای باید چند موضوع را مدنظر قرار بدهیم و مهمترین آن این است که باید در مسیر حل مشکلات شهروندان گام های اساسی برداشته شود.
وی تصریح کرد: به عنوان مثال اگر در خیابان کاشانی موحد دغدغه شهروندان روشنایی است پس ما هم باید در مسیر رفع این مشکل برنامه ریزی و اقدام کنیم، شاید متخصصین در مطالعات خود مسائل دیگری را مطرح کنند اما وقتی شهروندانی که در یک زیست بوم زندگی می کنند مواردی که از سوی آنها مطرح می شود موضوعات درست و دقیق تری است، بنابراین بنا به تقاضای شهروندان در حل معضل روشنایی در این معبر کلیه معاونت های خدمات شهری و محیط زیست و همچنین فنی و عمران منطقه باید با استفاده از ظرفیت های دیگر سازمان ها و ارگان ها این مشکل را برطرف کنیم.
شهردار منطقه ۷ یادآور شد: در بحث پیاده روسازی که یکی از موضوعات اصلی شهر است اگر شهرداری ها مدام به فکر حل معضلات آن نباشند این غفلت به یک خطای راهبردی بدل خواهد شد، بنابراین باید پیاده روسازی مبتنی بر کاربرد قطعه ها انجام شود و باید از یک طراحی، مواد و کیفیت در بحث همسطح‌سازی و پیاده رو سازی استفاده شود. به عنوان مثال شهروندانی که می خواهند پایانکار بگیرند باید به آنها تاکید شود از طراحی و مواد مورد نظر شهرداری در مقابل ساختمان های خود استفاده کنند تا وحدت رویه در سطح شهر و محلات اجرا شود.
وی عنوان کرد: در خصوص آبهای سطحی نیز باید با کمک مشاوره های فنی ، هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب صورت گیرد و همکاری با دستگاه های ذی ربط در این حوزه می تواند از بروز مشکلات بعدی که ایجاد خواهد شد، جلوگیری کند.
گفتنی است؛ در ادامه در خصوص دو خیابان کلیم کاشانی و کاشانی موحد، شرکت مطالعاتی و معاونین منطقه ۷ به بیان نقطه نظرهای خود در خصوص اقدامات مطلوبی که باید در این محورها انجام شود، پرداختند.

انتهای پیام 

۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 22935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =