آغاز اصلاح هندسی خیابان جواد الائمه (ع)/ کاهش بار ترافیکی بلوار امیرکبیر و خیابان هوانیروز منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از تردد آسوده شهروندان از محور بلوار امیرکبیر به خیابان هوانیروز با اصلاح هندسی خیابان جواد الائمه(ع) خبر داد و گفت: با این اصلاح هندسی تردد آسوده خودروهای شهروندان از بلوار امیرکبیر به خیابان هوانیروز و برعکس صورت می گیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: در دیدار یک ماه پیش مدیران شهری با نمازگزاران مسجد جوادالائمه (ع) موضوع اصلاح هندسی با هدف تردد آسوده خودروهای شهروندان و خودروهای امدادی مطرح شد که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه این طرح مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرای این طرح صورت گرفت.

وی افزود:خیابان هوانیروز و امیرکبیر به عنوان مهم ترین و پر تردد ترین معابر اصلی این منطقه به شمار می رود که با اتمام این اصلاح هندسی شاهد کاهش بار ترافیکی در این دو محور خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: طول محور اجرای طرح اصلاح هندسی ۳۰۰ متر در حجم ۵ هزار متر مربع صورت می گیرد که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیریکی دارد و تا چند هفته آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه به موضوع فنی این طرح اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته های دیرینه اهالی این محله اصلاح هندسی خیابان جوادالائمه(ع) بوده است، علت اجرا نشدن این طرح نیز تاسیسات شهری بوده که با همت همکارانم در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه اقدام به رفع تاسیسات شهری شد و عملیات اجرای این طرح شروع شده است.

انتهای پیام

۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 22961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =