خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت ارائه می‌شود

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در نخستین بازدید خود که با عنوان سه شنبه های سلامت_ سه شنبه های حال خوب به میزبانی منطقه ۱۶ برگزار شد، بر ارتقای سلامت اجتماعی،ارائه خدمات سلامت محور در محله های کم برخوردار و توجه ویژه به سلامت روح‌ و روان‌ در کنار سلامت جسم و جان تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت، حمید صاحب در بازدیدی که به همراه معاونان و مدیران خود انجام داد، گفت: شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه دارد و از جمله یکی از این برنامه ها برگزاری سه شنبه های سلامت است که هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد. همچنین این بازدید های میدانی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و چالش خانه های سلامت و کارمندان و بررسی عملکرد این خانه ها در دستور کارقرار گرفته است.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز در این جلسه گفت : توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با اولویت مناطق و محله های کم برخوردار از اقدامات بسیار خوبی است که سبب می شود موضوع سلامت جسم و روان و رفع مشکلات و دغدغه هایی که در این حوزه در مناطق به خصوص محله های کم برخوردار وجود دارد با سرعت بیشتری رفع و رجوع شود .

همچنین، این برنامه در سه بخش نشست چهره به چهره مسئولان خانه های سلامت سطح منطقه با مدیرکل سلامت و شهردار منطقه،بازدید میدانی از خانه های سلامت از جمله خانه سلامت خزانه و تختی_که برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب سازی شده بود، اقامه نماز در مسجد و  تشریح رویکردهای جدید اداره کل سلامت برای شهروندان نمازگزار با عنوان سه شنبه های سلامت ،سه شنبه های مساجد ،تقدیر از مسئولین خانه های سلامت برتر و دبیران فعال کانون های اجتماع محور منطقه ۱۶ برگزار شد.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 22993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =