اجرای طرح راه خدمت در خیابان میرداماد

با هدف بهسازی ظواهر شهری، فضاها و زیرساخت های شهری، عملیات اجرایی طرح راه خدمت در خیابان میرداماد آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه گفت: در طرح جهادی راه خدمت، عملیات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری برای تامین رفاه و جلب رضایت شهروندان در خیابان میرداماد در حال انجام است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

جوانی به مطالبات با اهمیت شهروندان از مدیریت شهری اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای ۳۳۰۰ تن آسفالت مکانیزه، اجرای ۲ حوضچه رسوبگیر، لوله گذاری، اجرای نهر عرضی به متراژ ۲۰ متر و لکه گیری پیاده رو حدفاصل کازرون و شمس تبریزی از جمله این فعالیت ها توسط معاونت فنی و عمرانی است.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: همچنین معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز در زمینه های خدمات شهری، فضای سبز، ساماندهی و پسماند اقداماتی در محور میرداماد انجام داده که از آن میان می توان به ۸۸۰۰ متر مربع رنگ آمیزی جداول،  نورپردازی مجسمه میدان مادر، ۲۱۵ متر مربع گل کاری، نصب ۲۰۳۰ متر مربع نرده طرح چوب، ۶۵ مورد طعمه گذاری منافذ ورود و خروج جانوران موذی، ۱۶۵ مورد توزیع مخازن تفکیک پسماند خشک به مراکز اداری اشاره کرد.

جوانی، پیاده روسازی خط کشی بلوک عابر پیاده در ضلع شمال، شرق و جنوب میدان مادر و تقاطع خیابان بهروز، ۲۲ کیلومتر خط کشی محوری، تعویض ۳۶ عدد از استوانه های ایمنی و تعویض و مرمت ۲۰ عدد از تابلوهای ترافیکی را از فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک در اجرای طرح راه خدمت برشمرد.

انتهای پیام 

۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 23023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =