توضیحات شهردار منطقه ۸ در خصوص گزارش عضو شورا از محله وحیدیه

شهردار منطقه ۸ پیرو گزارش عضو شورای اسلامی شهر تهران از محله وحیدیه توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛  فاطمه تنهایی شهردار منطقه، پیرو گزارش ناصرامانی عضوشورای اسلامی شهر تهران در خصوص موضوعات محله وحیدیه در منطقه ۸، گفت: با توجه به اینکه سینما شاهد در اختیار سازمان حوزه هنری قرار دارد و به دلیل عدم پرداخت عواض صادر شده، نیوجرسی مقابل این ملک قرار داده شده بود که با پرداخت سهم و حق شهروندان، در حال حاضر این نیوجرسی برداشته شده و پیاده رو سازی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین در خصوص کسری پارکینگ پاساژ امیر گفت: ساخت پارکینگ یک پروژه مشارکتی است که در دوره های قبل تعریف شده و اکنون معارضات و مشکلات آن مرتفع شده و شریک تجاری شهرداری موظف و متعهد به ساخت و تامین پارکینگ برای شهروندان است که این مهم در حال پیگیری است.

تنهایی در خصوص معضلات مربوط به حمام مرمراظهار داشت:این حمام در خیابان بخت آزاد قرار دارد  که هفت سهم از ۹ سهم این ملک در تملک شهرداری منطقه ۸ است و شهرداری منطقه برای دو سهم باقی مانده به رضایت مالک نیازمند است. در همین راستا شهرداری منطقه با ارسال پرونده به کمسیون ماده پنج خواستار تغییر کاربری این ملک به فضای سبز و باغات شده است  که با تغییر کاربری بتواند با اعمال ماده ۹ لایحه قانونی خرید و تملک اراضی و املاک برای برنامه های عمومی و عمرانی امکان تبدیل شدن این ملک به بوستان را داشته باشد تا بخشی از سرانه فضای سبز در این محله مرتفع شود.

شهردار منطقه ۸ درخصوص کمبود آسفالت در این منطقه نیز گفت: در تعامل و همکاری مناسب با معاونت فنی و عمرانی طی رایزنی ها و مکاتبات انجام شده سهیمه اسفالت منطقه افزایش خواهد داشت.

در ادامه تنهایی افزود: اولویت مدیریت شهری رسیدگی و رفع معضلات و مشکلات محلات محروم و شریف منطقه است که دراین دوره در محله وحیدیه پس از ۲۰ سال ،لوله گذاری خیابان بخت آزاد انجام شد. قبل از این به دلیل اینکه نهر رو باز بود و فاضلاب منازل وارد نهر می شد مردم این خیابان بسیار ناراضی بودند که با انجام عملیات لوله گذاری، فاضلاب به داخل لوله ها هدایت شده و با پوشاندن آن معضل چندین ساله حل شده است و در سال جاری نیز سمت غربی خیابان، نهرها جمع آوری و کانیو خواهد شد. 

وی در خصوص ورزشگاه نبیان یادآورشد: این ورزشگاه دراختیار منطقه ۸ نیست اما با توجه به تذکر اعضای شورا با سازمان بسیح شهرداری تهران مذاکرات لازم صورت پذیرفته است.

تنهایی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص تیرهای برق رها شده با توجه به تعامل صورت گرفته با اداره برق بوعلی، به زودی این تیرها جمع آوری خواهد شد.

/انتهای پیام

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 23061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =