مناسب‌سازی ۲۱ هزار متر از محدوده منطقه ۱۳ تا انتهای مهرماه

شهردار منطقه۱۳ از مناسب سازی ۲۱ هزار متر مربع از محدوده منطقه۱۳ تا انتهای مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت : در حال حاضر، ساماندهی چهار بوستان و هشت ساختمان برای استفاده شهروندان و افراد دارای شرایط خاص در دست اقدام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی مناسب‌سازی فضاهای شهری و ایجاد ترددی ایمن و بی‌دغدغه برای شهروندان را از جمله شاخص‌های عدالت اجتماعی در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری برشمرد و افزود: فراهم کردن شهری مناسب یک زندگی بدون استرس،   نخستین گام خدمت‌رسانی مدیریت شهری به شهروندان اعم از افراد عادی، افراد دارای شرایط خاص (شامل: معلولان، بیماران، سالمندان، کودکان و ...) محسوب می‌شود. از این رو،   به عنوان خادمان شهروندان شریف در منطقه ۱۳ در این مدت، در شهرداری و با همراهی همکارانم تلاش خود را معطوف به مسئله مهم «مناسب‌سازی معابر» کردیم.  
او با بیان اینکه، طی سه سال گذشته تا کنون، ۸۰ هزار متر مربع از معابر منطقه مناسب سازی شده است، افزود: ۲۱ هزار متر مربع نیز تا انتهای مهر سال ۱۴۰۱ آماده سازی و ساماندهی می شود تا تمامی شهروندان با حداقل امکانات بتوانند، استفاده مطلوب از خدمات داشته باشند.   
شهردارمنطقه ۱۳ به مناسب سازی ۷ بوستان در منطقه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر، مناسب سازی بوستان های سیمرغ، ورزش، نشاط و کودک و پیروزی با احداث  مسیر بساوایی، نصب صندلی، ست ورزشی، سرویس بهداشتی و آبخوری ویژه معلولان در دستور کار قرار دارد.
به گفته علی احمدی،   تعداد ۳ ساختمان سرای محله زاهد گیلانی، شورا و دهقان مناسب سازی شده و ۸ ساختمان نیز در دست اقدام است.
او در ادامه، نصب دستگاه بالابر، هندریل، نوار بساوایی احداث و تصحیح رمپ، استاندارد سازی سرویس بهداشتی  را بخشی از اقدامات صورت گرفته در ساختمان های سرای محلات برشمرد.

انتهای پیام 

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 23080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =