ارتقاء سلامت کارکنان و کاهش هزینه‌های درمان با پیگیری استراتژی پیشگیری

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا گفت: شرکت شهر سالم باید برای ارتقاء سلامت کارکنان و کاهش هزینه‌های درمان، استراتژی پیشگیری را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، با حضور لطف‌اله فروزنده و امیر نورمحمدی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت شهر سالم در ساختمان شماره سه این شرکت افتتاح شد.

در این مراسم، لطف اله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری پس از بازدید از نمایشگاه، فعالیت‌های این شرکت در حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان شهرداری تهران را مهم ارزیابی کرد و گفت: ما باید استراتژی پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم تا ضمن ارتقاء سلامت کارکنان، از بار بخش درمان کاسته شود.

به گفته فروزنده، پایش سلامت و پزشک خانواده دو ابزار نیرومند شرکت شهر سالم برای پیشگیری از بیماری‌ها و کاهش هزینه‌های درمان است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است، اضافه کرد: شهرداری نهادی است که در حلقه‌های آخر خدمت قرار دارد و کف خیابان با مردم در ارتباط است و بدیهی است که مردم خدمات یا کمبودهای این نهاد را مستقیما احساس می‌کنند. لذا سلامت پرسنل مستقیما بر خدمت‌رسانی به مردم تاثیرگذار است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا یادآور شد: در دوره شیوع کرونا اهمیت فعالیت‌های کادر درمان هم بر جامعه و هم خود ایشان بیش از پیش عیان شد. همگان این نکته را درک کردند نقش کادر بهداشت و درمان در حوزه سلامت جامعه برابر با نقش رزمندگان در جبهه‌ها است.

وی با اشاره به عبور از شرایط پاندمی کرونا گفت: در دوران کرونا که تعطیلی مفرطی در فعالیت‌های شهری ایجاد شده بود، کارکنان شرکت شهر سالم بیش از پیش درگیر فعالیت‌های بهداشتی و درمانی بودند. از این جهت، شرکت شهر سالم یکی از بخش‌هایی است که شهرداری تهران می‌تواند به آن افتخار کند.

در ادامه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت شهر سالم که با حضور معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد، امیر نورمحمدی طی سخنانی با تشکر از حضور فروزنده در این نمایشگاه، توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت شهر سالم را مرهون راهبری و همکاری شهردار محترم تهران و معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا دانست و برای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه برای بازنشستگان و کارکنان شهرداری اعلام آمادگی کرد.

آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت شهر سالم با امضاء دفتر یادبود شهدای مدافع سلامت این شرکت از سوی معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری به پایان رسید.

در بخشی از متنی که فروزنده در دفتر یادبود شهدای مدافع سلامت شرکت شهر سالم تقریر کرد، آمده است: در جریان بیماری منحوس کرونا چهره مجاهدانه سربازان عرصه سلامت بر ملت ایران آشکار شد. شهدای این عرصه مظلومانی بودند که یاد و خاطره آنها را باید همیشه گرامی داشت.

انتهای پیام 

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 23081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =