حل مشکل تملک ۸۸ پلاک در حریم بزرگراه آزادگان در آینده نزدیک

محمد پیرگزی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای شهید مطهری تهران به همراه محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) با شهروندان منطقه جنوبغرب شهر تهران دیدار کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در راستای  ارتباط مستمر و دیدارهای مردمی از طریق برپاسازی میز خدمت مدیریت شهری در مساجد شهر تهران، محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده، به همراه معاونین و مدیران ارشد شهری منطقه در مسجد حضرت رسول اکرم(ع) در محله خلیج فارس جنوبی به گفتگو با شهروندان نشست و به بررسی مشکلات و ارائه دستورات لازم جهت حل و فصل موارد اعلام شده از سوی مردم پرداخت.

شهردار منطقه هجده ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: همه ما مدیران و شهروندان باید متحد و همدل در کنار یکدیگر باشیم و با کمک هم زیبایی شهر را به سمت تعالی سوق بدهیم تا بتوانیم محله های خود را عاری از هر گونه مشکل و معضل هدایت کنیم.

خسروی در ادامه تاکید کرد : طی پیگیری های انجام شده در مدیریت شهری منطقه توانستیم مشکل ۲۵ ساله شهرک مفید ( خرمن کوب ) را با حمایت مسئولین و کمیسیون ماده۵ حل کنیم، وظیفه ما خدمت به شهروندان است که جا دارد به شهروندان محله خلیج فارس جنوبی خبر خوشی بدهم که به یاری خدا امیدوارم تا شش ماه آینده مشکلات تملک ۸۸ پلاک حریم آزادگان کوچه های حجاب و امیر کبیر حل شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی های لازم و توافقات صورت گرفته با مالکین شخصی شرکت شن و ماسه فربت، قدم هایی برای طراحی و ایجاد فضای تفریحی گردشگری این گودال عظیم برداشته ایم تا رونقی در منطقه بوجود آید و فضای سرمایه گذاری را بیشتر کند.

خسروی همچنین اضافه کرد: در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر بر طبق دستور شهردار تهران و با دستور مساعد و همکاری دستگاه محترم قضایی، پرسنل خدوم فراجا و فاتب و تلاشگران بهزیستی بناست تمامی معتادین جمع اوری شوند. البته در این خصوص گرم خانه ای احداث شده است که ساماندهی این عزیزان صورت بپذیرد تا شهر رنگ تازه ای به خود بگیرد.

خسروی در پایان تاکید کرد: در جهت تعالی منطقه و کسب رضایت مردم و رفاه حال شهروندان و در جریان قرار گرفتن مشکلات وظیفه دانستیم هر هفته در یکی از مساجد محلات منطقه با معاونین  و مدیران شهرداری حضور پیدا کنیم تا در تسریع حل معضلات و مشکلات قدمی برداشته باشیم.

گفتنی است که در این نشست شهروندان محله خلیج فارس جنوبی موضوعاتی همچون  تملک ۸۸ پلاک حریم آزادگان، شن چاله فربت، نصب کانکس نیرو انتظامی در بوستان دوستدار کودک، ساماندهی دست فروشان بازار حسینی و سنگ فرش شدن این بازار، جدول کشی بلوار اصلی خلیج فارس و روشنایی شهرک مفید  و دیگر مشکلات محلی و شهری خود را بیان کردند که شهردار منطقه ضمن ارائه دستور و هماهنگی به معاونان به پاسخگویی همه سوالات پرداخت.

شایان ذکر است علاوه بر مدیران شهرداری منطقه ۱۸ تهران در این دیدار محمد پیرگزی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای شهید مطهری تهران، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری فاتب، نمایندگانی از اداره آب و فاضلاب، سازمان آتش نشانی، رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس و دیگر مسئولان و مدیران منطقه ای و محلی حضور داشتند و در تمام مدت نشست مردمی، پاسخگوی سوالات شهروندان بودند. 

انتهای پیام 

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 23083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =