لزوم فراهم‌سازی فضایی بانشاط در شهر با رویکرد آموزش به کودکان

همزمان با شروع فصل تابستان جشنواره نشاط کودک ، با حضور پرشور کودکان دارالمومنین تهران در بوستان پرستار و محله دوستدار کودک منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره به برگزاری ده ها ویژه برنامه مختلف با رویکرد تفریحی و آموزشی،به صورت میدانی و مجازی گفت:برگزاری این برنامه های آموزشی  با هدف ایجاد سرگرمی و مهارت آموزی و تقویت ابعاد معنوی کودکان آغاز شده و در تمامی محلات دارالمومنین در جریان است.

شهردارمنطقه با بیان اینکه نشاط‌بخشی به نسل آینده میهن عزیزمان از مهمترین اولویت‌ها است ،یادآور شد : در این راستا ،ضمن فراهم‌سازی فضایی با نشاط  برای کودکان با اجرای نمایش های هنری ، بازی کودکانه  و برپایی میزهای خلاقیت ، آموزش های شهروندی نیز با موضوعات مختلف برای آنها ارائه شد.

تقویت و تمرین مهارتهای فردی ، هنری و ورزشی، بازیهای جمعی، نقاشی زمینی، قصه گویی و داستان سرایی، خلاقیت و نوآوری، آموزش کاشت و نگهداشت گیاهان،  دورریختنی ها ، اهدای بسته های آموزشی متنوع از رباتیک و چرتکه تا ساخت زیورآلات و دست سازه های کودکان و…از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای کودکان در بوستان پرستار بود که سالاری پور به آن اشاره کرد.

سالاری پور با بیان اینکه دنیای زیبا وشاد آینده را کودکان شاد امروز می سازند، اظهار داشت:شاد کردن کودکان صرفا نیازی به صرف هزینه زیاد ندارد و با یک لبخند و ایجاد فضای شاد می توان در گسترش این شادی سهیم بود.
وی یاداور شد: از این رو اجرای جشنواره های محلی با رویکرد آموزشی- تفریحی در محلات دارالمومنین تهران استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام 

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 23087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =