پایش سلامت روان پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ و سازمان مشارکت‌های اجتماعی آغاز شد

در ادامه طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری تهران از سوی روانشناسان شرکت شهر سالم، به دستور مدیرعامل شرکت، پایش سلامت روان پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی انجام می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، به درخواست شهرداری منطقه ۱۵ و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و به دستور امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت، غربالگری کارکنان این دو نهاد با حضور روانشناسان مرکز جامع سلامت روان آغاز شد.

در این طرح که از سوی مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم و با هدف ارزیابی سلامت روان کارکنان شهرداری و ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های فردی، شغلی، ارتباطی و... انجام می‌شود، روزانه دو روانشناس در ستادهای این دو نهاد استقرار یافته و بیش از ۴۰۰ پرسنل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و حدود هزار پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ را مورد پایش سلامت روان قرار می‌دهند.

طرح پایش سلامت روان کارکنان شهرداری که از ابتدای امسال با پایش سلامت روان کارکنان اداره‌کل محیط زیست و توسعه و همچنین مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی آغاز شد، دارای دو فاز است که در فاز نخست تشکیل پرونده و ارائه مشاوره و در فاز دوم خدمات روان‌شناسی و روان‌پزشکی بر اساس آسیب‌های تشخیص داده شده در فاز اول را شامل می‌شود.

گفتنی است، مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم در سال گذشته نیز به صورت پایلوت غربالگری سلامت روان کارکنان منطقه ۱۴ شهرداری تهران را انجام داد.

انتهای پیام 

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 23155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =