پایش عملکرد و برنامه‌های شهرداری‌های نواحی منطقه ۱۰ برای اولین بار

شهردار منطقه ۱۰ از پایش و کنترل عملکرد نواحی سه گانه این منطقه در حوزه‌های مختلف مربوط به مدیریت شهری در فصل بهار برای نخستین در میان مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» با اعلام آغاز پایش عملکرد نواحی سه گانه شهرداری منطقه ۱۰ گفت: در راستای سیاست‌های شهردار تهران و هم‌زمان با پایان فصل بهار، پایش برنامه‌ها و اقدامات نواحی سه گانه منطقه ۱۰ با حضور معاونان و مدیران برای نخستین بار در میان مناطق ۲۲ گانه تهران آغاز شد. 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌محوری از سوی شهرداری‌های نواحی در مواجه با مسائل مختلف اظهار داشت: در این پایش عملکرد، علاوه بر اقدامات انجام شده، برنامه‌های نواحی سه گانه برای هفته‌های پیشرو نیز در حوزه‌های مربوطه مورد پایش، کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرند. 

شهردار منطقه در رابطه با چگونگی پایش عملکرد نواحی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در ارزیابی عملکرد نواحی، بررسی پرونده‌ها و موضوعات اجرای احکام ناحیه با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه است که مسائل مربوطه به صورت مجزا و به شکل پرونده به پرونده، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

شرفی ادامه داد: پس از بررسی هر پرونده، دستورات لازم درخصوص هر پرونده صادر و مقرر شد اداره احکام منطقه و همچنین همکاران ناحیه طی موعد تعیین شده، در مورد هر کدام از پرونده‌ها اقدام کنند. 

وی از بررسی موضوعات حوزه شهرسازی به ویژه در مورد نگهداشت شهرسازی با حضور معاون و مدیران معاونت شهرسازی منطقه نیز خبر داد و تصریح کرد: در این جلسات، وضعیت سامانه ۱۳۷ و پیام‌های دریافت شده از سوی شهروندان هم مورد بررسی گرفت. در این راستا، فراوانی پیام‌های دریافت شده و جنس هر کدام از آنها نیز ارزیابی شد و نواحی موظف به پاسخ دادن پیام‌ها در کوتاه‌ترین زمان و کسب رضایت شهروندان شدند. 

شهردار منطقه یکی از موضوعات مورد بررسی در پایش عملکرد نواحی را بررسی ساماندهی و سد معبر ناحیه برشمرد و خاطرنشان کرد: بررسی گزارش پرونده‌های بند ۲۰ و پرونده‌های مورد نظر به صورت مجزا و به شکل پرونده به پرونده یکی از مسائلی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا، درخصوص هر یک از پرونده‌ها و مسائل مطروحه، بحث و بررسی صورت گرفت و دستورات لازم در رابطه با آنها صادر شد.

شرفی با اشاره به حضور معاون خدمات شهری منطقه و مدیران این حوزه و همچنین نماینده شرکت شهربان در زمان طرح این موضوع ابراز داشت: در این جلسات، گزارشی درباره معابری که سد معابر در آنها انجام می‌شود، ارائه و همچنین برنامه مقابله با آنها مورد بررسی قرار گرفت. همچنین اداره ساماندهی منطقه و نواحی، گزارشی از اقدامات انجام شده در سه ماه اخیر را ارائه دادند. 

وی بررسی پروژه‌های عمرانی ناحیه و وضعیت نگهداشت شهر را یکی دیگر از مسائلی برشمرد که در پایش نواحی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بیان کرد: قراردادهای موجود در منطقه، وضعیت اجرای آنها و ظرفیت آنها، برنامه‌های پروژه‌های مستمر و غیرمستمر ناحیه و وضعیت حفاری‌ها در این بخش به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام 

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: 23174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =