شهرداری تهران به دنبال پرورش قهرمانان ملی است

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد: شهرداری تهران به دنبال استعدادیابی و شناسایی قهرمانان محلات‬⁩ برای پرورش قهرمانان ملی‬⁩ است.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تلاش شهرداری برای پرورش قهرمانان ملی خبر داد.

در متن این پیام آمده است:

بزرگترین رویداد آموزشی و تفریحی شهر ⁧‫تهران‬⁩ را با محوریت محلات و با هدف گسترش ورزش همگانی، نشاط عمومی و افزایش سلامت پایتخت آغاز کردیم.

شهرداری با فعال کردن ورزش محلات در تهران، به دنبال استعدادیابی و شناسایی قهرمانان_محلات‬⁩ برای پرورش قهرمانان_ملی‬⁩ است.

شهرداری تهران به دنبال پرورش قهرمانان ملی است

شهردار تهران همچنین در پیامی دیگر در فضای مجازی اعلام کرد: در جشنواره «قهرمان شهر» تا انتهای سال در مجموع ۶۰۰ هزار نفر با هم رقابت خواهند کرد. در این حرکت عظیم آموزشی و تفریحی همه محلات شهر تهران وارد رقابت با یکدیگر می شوند و افزایش نشاط خانواده ها، بانوان، نوجوانان، جوانان، معلولان و سالمندان برای ما در اولویت قرار دارد.

شهرداری تهران به دنبال پرورش قهرمانان ملی است

گفتنی است جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی محلات شهر تهران(قهرمان شهر) روز گذشته هفتم تیرماه با حضور شهردار پایتخت به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 23186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =