تقدیر از شهرداری تهران/شریان‌های حیاتی پایتخت مقاوم‌سازی لرزه‌ای شوند

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ضرورت دارد مقاوم سازی لرزه ای شریان های پایتخت مطابق مصوبه سال ۹۶ هیات وزیران صورت گیرد و در این امر لازم است تا همه دستگاه های متولی مانند آب و فاضلاب به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش  شهر نخستین جلسه هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در سال ۱۴۰۱ با حضور احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور ،  حمیدرضا خانکه رییس دانشگاه توانبخشی و  علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.

احمد صادقی در این جلسه با تقدیر از عملکرد سازمان مدیریت بحران در موضوع شیوع ویروس کرونا گفت: زمانی که مدیریت جدید در شهرداری  آغاز به کار کرد بسیاری از مسایل تحت الشعاع شیوع ویروس کرونا بود و اگر شهردار تهران به بحث کرونا ورود نمی کرد این بحران مهار نمی شد.

وی ادامه داد: البته همچنان نباید دستور العمل های بهداشتی در این زمینه فراموش شود.صادقی در ادامه با اشاره به لزوم انطباق برنامه های پیش رو سازمان با برنامه سوم توسعه شهر تهران افزود: لازم است برنامه های پیش رو  سازمان پیشگیری و مدیریت بحران بر مبنای  برنامه سوم توسعه شهر تهران باشد و شهرداری نیز برنامه های خود را با برنامه سوم توسعه شهر تهران انطباق دهد و پیشرفت فعالیت های خود را به شورا گزارش نماید.

 
صادقی اظهار داشت: اقدامات در حوزه کلان نظیر وضعیت ایمنی بزرگراهی و توسعه شبکه راه های اضطراری اقداماتی است که باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم مقاوم سازی لرزه ای شریان های پایتخت گفت: ضرورت دارد مقاوم سازی لرزه ای شریان های پایتخت مطابق مصوبه سال ۹۶ هیات وزیران صورت گیرد و در این امر لازم است تا همه دستگاه های متولی مانند آب و فاضلاب به وظایف خود عمل کنند.

صادقی افزود: شهرداری تهران نیز می بایست با سرعت و دقت به تکلیف خود در این موضوع عمل کند.
صادقی در پایان خاطر نشان ساخت: در موضوع ایمنی می بایست از ظرفیت های قانونی و هماهنگی دبیر خانه ستاد بحران شهر تهران به صورت ویژه استفاده شود.

انتهای پیام/

۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 23198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =