ارائه توان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه۱۳ در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به آماده سازی غرفه این منطقه در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده، از ارائه دستاوردها و ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه در این غرفه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،   محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه با بیان اینکه نمایشگاه شهر های خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران با هدف معرفی فعالیت های مدیریت شهری تهران در راستای رسالت و ماموریت سازمانی از ۱۲ تا ۱۷ تیر ماه در مرکز نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برپا می‌شود، افزود:منطقه ۱۳ نیز همسو با سایر مناطق با ارائه مجموعه اقدامات منطقه و آخرین دستاوردها حضور دارد.  
به گفته او؛ در این نمایشگاه، توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع در خصوص آزادسازی عرصه غیر فعال صنایع جنگ افزار سازی ساصد، پروژه قطب گردشگری شرق تهران و پروژه ایستگاه تفکیک پسماند شرق تهران به عنوان مهم ترین دستاورد منطقه  ارائه می شود.  
شهردارمنطقه، برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای جذب سرمایه گذاران و اطلاع رسانی خدمات و دستاورد دانست و یادآور شد:ضمن حضور فعال در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱، تلاش داریم از تمامی پتانسیل ها برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط موثر با شهروندان استفاده کنیم.

انتهای پیام 

۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 23241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =